Ετήσια Προγράμματα

Ρομποτική
εκπαιδευτική ρομποτική, εκπαιδευτική εκδρομή

Κύκλος μαθημάτων Εκπαιδευτικής Ρομποτικής eFUTURE Robotics

Η χρησιμότητα της Εκπαιδευτικής Ρομποτικής

Οι νέες τεχνολογίες έχουν εισβάλλει στη ζωή μας. Η πληροφορική μας δίνει τη δυνατότητα να τις χρησιμοποιήσουμε. Η εκπαιδευτική ρομποτική μας βοηθάει να τις  κατανοήσουμε και να δημιουργήσουμε καινούργιες.

Για το λόγο αυτό, μεγάλες εταιρείες, εκπαιδευτικά ιδρύματα και εκπαιδευτικοί οργανισμοί δημιουργούν συνεχώς νέες πλατφόρμες μέσω των οποίων παιδιά κάθε ηλικίας μαθαίνουν να προγραμματίζουν. Παράλληλα, μικρότερες ή μεγαλύτερες εταιρείες, παράγουν συναρμολογούμενες, προγραμματιζόμενες ρομποτικές συσκευές με τη βοήθεια των οποίων τα παιδιά μπορούν να δημιουργήσουν τις δικές τους κατασκευές και να τους δώσουν ζωή.

Τα μέσα για τη διδασκαλία της Ρομποτικής

Στα eFUTURE δεν διδάσκουμε εκπαιδευτική ρομποτική μόνο με Lego Mindstorms. Μαθαίνουμε τα παιδιά να προγραμματίζουν, σε διάφορες γλώσσες και με διαφορετικούς βαθμούς δυσκολίας. Χρησιμοποιούμε πλήρη σειρά ρομποτικών κατασκευών, διαφόρων γενεών ώστε οι μαθητές να ανακαλύψουν όλες τις δυνατότητες που τους προσφέρει η εποχή που διανύουμε και διαρκώς μεταβάλλεται.

BeeBots, Lego WeDo, Lego Mindstorms RCX, Lego Mindstorms NXT, Lego Mindstorms EV3, Meccanoid G15, Meccanoid G15KS, Arduino, Mbots. Αυτές είναι μερικά μόνο από τα ρομπότ τα οποία θα γνωρίσουν τα παιδιά σας κατά τη διάρκεια μιας εκπαιδευτικής χρονιάς.

Η ύλη

Το ακαδημαϊκό μας τμήμα, αποτελούμενο από εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς, παιδοψυχολόγους, μηχανικούς πληροφορικής αλλά και ρομποτιστές έχει εκπονήσει αναλυτική ύλη για μαθητές κάθε ηλικίας, από 4 ετών μέχρι την ενηλικίωση, κάθε επιπέδου γνώσεων, είτε είναι αρχάριοι είτε έχουν προηγούμενες γνώσεις. Συμμετέχοντας, τα παιδιά, εκτός των άλλων:

  • έρχονται σε επαφή με την επιστήμη των υπολογιστών.
  • γνωρίζουν την έννοια του αλγορίθμου, των επαναλήψεων, των συναρτήσεων και των ελέγχων.
  • κατανοούν πως λειτουργεί το διαδίκτυο.
  • συνεργάζονται και εμπλέκονται σε ενδιαφέρουσες δραστηριότητες με τη χρήση ή και χωρίς του υπολογιστή.

Καθ’όλη τη διάρκεια του κύκλου μαθημάτων Προγραμματισμού και Ρομποτικής οι μαθητές θα έρθουν σε επαφή με λογισμικό και εκπαιδευτικό υλικό που έχει αναπτυχθεί από:

  • έγκριτα ακαδημαίκά ιδρύματα όπως το MIT,
  • διεθνώς αναγνωρισμένους οργανισμούς όπως η NASA,
  • μη κερδοσκοπικών οργανισμών όπως το ίδρυμα Code,
  • τεχνολογικών κολοσσών όπως η Microsoft

με σκοπό την κατανόηση και εμπέδωση των εννοιών της ρομποτικής και του προγραμματισμού ενώ επιπλεον ακολουθώντας συγκεκριμένες οδηγίες και χρησιμοποιώντας τα κατάλληλα για κάθε ηλικία κομμάτια ρομπότ και ειδικούς αισθητήρες κίνησης, ήχου, χρώματος, τα παιδιά δίνουν ζωή στις δημιουργίες τους, ολοκληρώνοντας τον κάθε κύκλο μαθημάτων.

Ο στόχος

Και δεν σταματάμε εκεί. Τόσο τα ρομπότ που χρησιμοποιούμε όσο και η ύλη των μαθημάτων μας εμπλουτίζεται συνεχώς ακόμη και κατά τη διάρκεια της ίδιας σχολικής χρονιάς. Σκοπός μας, να προσφέρουμε πάντα στους μαθητές μας ό,τι πιο σύγχρονο υπάρχει διεθνώς.

Η επιτυχία μας

Σε τρίμηνα ή ετήσια προγράμματα, εντός των εταιρικών μας δομών, σε συνεργαζόμενα σχολεία ή ακόμη και σε ειδικές εκδηλώσεις έχουμε εκπαιδεύσει χιλιάδες παιδιά κάθε ηλικίας στις πιο δυναμικές επιστήμες του αύριο. Και παραμένουμε εδώ για να δώσουμε και στα δικά σας παιδιά αυτή την ευκαιρία δημιουργώντας τους πρωτοπόρους του αύριο.

Άλλωστε εδώ και 20 σχεδόν χρόνια πρεσβεύουμε πως η πρωτοπορία δεν είναι πολυτέλεια αλλά ανάγκη.

Η επιτυχία σας

Δώστε στα παιδιά σας τα απαραίτητα εφόδια για να κατανοήσουν τις τεχνολογίες του σήμερα και να γίνουν οι πρωτοπόροι του αύριο. Επικοινωνήστε μαζί μας για να σας ενημερώσουμε για τις ημέρες και ώρες υλοποίησης των μαθημάτων, να λύσουμε οποιαδήποτε απορία σας και να κανονίσουμε εντελώς δωρεάν ένα δοκιμαστικό μάθημα.

Προγραμματισμός

visual_studio

 

ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΟΝ ΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ!

Η ενότητα αυτή έχει σκοπό να φέρει σε επαφή τα παιδιά με τον κόσμο του προγραμματισμού. Έναν κόσμο, δημιουργικό, με ατελείωτες εφαρμογές και άπειρες δυνατότητες! Μέσα από τον κύκλο μαθημάτων προγραμματισμού, τα παιδιά:

Θα κατανοήσουν τους όρους πρόβλημα, αλγόριθμος, πρόγραμμα και προγραμματισμός.

  • Θα μάθουν να διαχωρίζουν τα προβλήματα σε υπολογιστικά και μη υπολογιστικά.
  • Θα μάθουν να προγραμματίζουν σε μία γλώσσα οπτικού προγραμματισμού (Visual BASIC Express, C# ή C++) χρησιμοποιώντας την εφαρμογή Microsoft Studio Express 2013.

Πιο συγκεκριμένα, τα παιδιά θα μάθουν:

  • Να δημιουργούν ένα νέο Πρόγραμμα.
  • Να δημιουργούν φόρμες και να προσθέτουν στοιχεία ελέγχου σε αυτή.
  • Να αλλάζουν τις ιδιότητες των στοιχείων ελέγχου.
  • Να ορίζουν μεταβλητές και να τις χρησιμοποιούν.
  • Να κρύβουν και να εμφανίζουν στοιχεία ελέγχου.
  • Να χρησιμοποιούν τη δομή ελέγχου “If”.
  • Να χρησιμοποιούν τη δομή ελέγχου “Case”.
  • Να δημιουργούν στιγμιότυπα αντικειμένων.
  • Να δημιουργούν κλάσεις και μεθόδους.
  • Να χρησιμοποιούν messageBoxes.
  • Να δημιουργούν τα δικά τους gadgets για τα Windows.

Ο κύκλος μαθημάτων Προγραμματισμού μαθαίνει στα παιδιά να συνεργάζονται και χρησιμοποιώντας τις γνώσεις και τη φαντασία τους να δημιουργούν τα δικά τους προγράμματα!

Tot

Για παιδιά 4-5 ετών!

 

TechnoTot

Τα παιδιά προσχολικής ηλικίας μέσα από προγραφικές και προαναγνωστικές δραστηριότητες μαθαίνουν να χειρίζονται τον υπολογιστή και να τον θεωρούν εργαλείο για την επίτευξη των στόχων τους. Μαθαίνουν να εργάζονται ομαδικά και να επικοινωνούν αποτελεσματικά με τη βοήθεια του ήρωα Kido. Τέλος μαθαίνουν σωστούς κανόνες χρήσης του Η/Υ, δημιουργούν σχήματα στον υπολογιστή και τα επεξεργάζονται.


Ενδεικτική Ενότητα

Στην ενότητα αυτή οι μαθητές θα μάθουν να αναγνωρίζουν τα μέρη του υπολογιστή και να ακολουθούν τους κανόνες σχετικά με τη σωστή χρήση του υπολογιστή. Θα εξοικειωθούν με την κίνηση του ποντικιού. Θα κάνουν μονό και διπλό κλικ με το ποντίκι, θα πλοηγηθούν στην οθόνη, θα κάνουν κλικ και θα κρατάνε πατημένο το κουμπί του ποντικιού καθώς το σύρουν. Θα ζωγραφίσουν και θα κάνουν πολλές ενθουσιώδεις δραστηριότητες παρέα με τον Kido. Με την ολοκλήρωση της ενότητας, θα λάβουν την «Άδεια Χρήσης Ηλεκτρονικού Υπολογιστή».


Συνοπτικός Πίνακας Ενοτήτων ΤΟΤ

PC-tot

TechnoPC Μαθαίνουν βασικές αρχές για την χρήση του υπολογιστή και κερδίζουν την άδεια χρήσης Υπολογιστή
Λογισμικό: Ζωγραφική
Δεξιότητες: γραφικά, λειτουργικό περιβάλλον

numbers-tot

Techno123 Μετρούν, γράφουν και ταξινομούν αριθμούς από 1 ως το 10 και μαθαίνουν την ώρα
Λογισμικό: Power Point
Ικανότητες: πολυμέσα, γραφικά

SHAPE-tot

TechnoShapes Ασχολούνται με τα σχήματα και ενημερώνονται για τις αναμείξεις χρωμάτων και τις παραλλαγές τους
Λογισμικό: Ζωγραφική, Cool Paint
Δεξιότητες: γραφικά, λειτουργικό περιβάλλον

TOON-tot

TechnoToon Θα επισκεφθούν όλα τα cartoons στη βάση δεδομένων ToonTown
Λογισμικό: Access
Ικανότητες: Βάσεις Δεδομένων

SEASONS-tot

TechnoSeason Μαθαίνουν τις εποχές και τις κλιματολογικές συνθήκες και τις παρουσιάσουν σε προβολή παρουσίασης
Λογισμικό: Paint/ Kid Pix Deluxe 4
Δεξιότητες: γραφικά, slide show

Letters-tot copy

TechnoABC Εξοικειώνονται με τα γράμματα της αλφαβήτας και το πληκτρολόγιο
Λογισμικό: Word 2007
Ικανότητες: επεξεργασία κειμένου

DRIVE-tot

TechnoDrive Ενημερώνονται για τα μέσα μαζικής μεταφοράς και τους κανόνες κυκλοφοριακής αγωγής
Λογισμικό: Power Point
Δεξιότητες: γραφικά, πολυμέσα

WRITER-tot

Techno Writer Γίνονται συγγραφείς παραμυθιών και εικονογράφοι συγχρόνως
Λογισμικό: Storybook Weaver Deluxe
Ικανότητες: επεξεργασία κειμένου/ πολυμέσα

Junior

 Για παιδιά 6-9 ετών!

 

TechnoJunior-junior

Oι μαθητές μέσα από σενάρια μαθαίνουν τις βασικές εντολές του Microsoft Office. Γίνονται Σύμβουλοι Επιχειρήσεων και κάνουν έρευνα αγοράς για να βοηθήσουν ένα εργοστάσιο καραμελών που έχει μειούμενες πωλήσεις. Επεξεργάζονται τα δεδομένα τους στο Excel, συλλέγουν πληροφορίες για ζώα υπό εξαφάνιση και δημιουργούν παρουσιάσεις με τη βοήθεια του PowerPoint.


Ενδεικτική Ενότητα

TECHNOBiz Στην ενότητα αυτή, οι μαθητές θα γίνουν διευθυντές του εργοστασίου καραμελών Yum Yum. Θα αντιμετωπίσουν το πρόβλημα της μείωσης πωλήσεων καραμελών. θα πραγματοποιήσουν μία μελέτη για τις προτιμήσεις των πελατών στα χρώματα καραμελών. Τα αποτελέσματα της έρευνάς τους θα τα καταγράψουν σε ένα φύλλο εργασίας του Microsoft Excel. Οι μαθητές θα μάθουν τη διαδικασία της αυτόματης άθροισης για να υπολογίζουν γρήγορα τα σύνολα των αποτελεσμάτων τους. Στη συνέχεια, θα δημιουργήσουν μια αναφορά με τα αποτελέσματα της έρευνας στο Microsoft Word. Έτσι, θα ολοκληρωθούν οι δραστηριότητες της ενότητας TechnoBiz.


Συνοπτικός Πίνακας Ενοτήτων Επιπέδου Junior

AUTHOR-juniorTechnoAuthor Γράφουν ένα πραγματικό παραμύθι και εικονογραφούν την ιστορία με φαντασία.
Λογισμικό: Word
Ικανότητες: επεξεργασία κειμένου

Book-juniorTechnoBook Γράφουν και εικονογραφούν μια ιστορία «Τα πάντα για τον εαυτό μου»
Λογισμικό: Word
Ικανότητες: επεξεργασία κειμένου

captain-juniorTechnoCop Γίνονται “technocop” και αναζητούν σε βάση δεδομένων ονόματα με διαφορετικά χαρακτηριστικά Λογισμικό: Access, Word
Ικανότητες: βάση δεδομένων, επεξεργασία κειμένου

ANIMAL-junior

TechnoAnimal Δημιουργούν μια παρουσίαση για το αγαπημένο τους ζωάκι παίρνοντας πληροφορίες από το διαδίκτυο.
Λογισμικό: Internet Explorer, PowerPoint Ικανότητες :πολυμέσα, γραφικά και τηλεπικοινωνίες

poet-junior

TechnoPoet Γίνονται ποιητές και δημιουργούν την δικιά τους συλλογή με ποιήματα.
Λογισμικό: Word
Ικανότητες: επεξεργασία κειμένου

FIT-junior

TechnoFit Γίνονται μέλη στο ‘’TechnoFit’’ club και δημιουργούν αφίσες για τις εκδηλώσεις τους. Μαθαίνουν για την διατροφική αλυσίδα.
Λογισμικό: Publisher
Ικανότητες: Επιτραπέζια έκδοση

DRAMA-junior

TechnoDrama Δίνουν την δική τους διάσταση σε διάφορα παιδικά τραγούδια, ηχογραφώντας τα.
Λογισμικό: Windows Movie Maker
Ικανότητες: πολυμέσα

CITY-junior

TechnoCity Δημιουργούν μια παρουσίαση με ήχο και εικόνα για την περιοχή που κατοικούν. Δίνουν ιδιαίτερη έμφαση στο καιρό και ποιος προστατεύει την πόλη τους.
Λογισμικό: PowerPoint
Ικανότητες: πολυμέσα, επεξεργασία κειμένου

movie-junior

TechnoMovie Χρησιμοποιούν βιντεοκάμερες καταγράφουν το πέρασμά τους σε άλλη διάσταση. Λογισμικό: PowerPoint, PhotoFiltre V6 (free software)
Ικανότητες: γραφικά, πολυμέσα

CELEBRATE-junior

TechnoCelebrate Γνωρίζουν τα ήθη, τα έθιμα τις συνήθειες και τις παραδόσεις διάφορων λαών.
Λογισμικό: Access, Paint Ικανότητες: βάσεις δεδομένων, γραφικά

technobiz-150x150-junior

TechnoBiz Οργανώνουν ένα επιχειρηματικό πλάνο για το εργοστάσιο καραμελών “Γιαμ-γιαμ”.
Λογισμικό: Excel, Word Ικανότητες: φύλλα εργασίας, επεξεργασία κειμένου

clue-junior

TechnoClue Ως αυθεντικοί ντεντέκτιβ προσπαθούν να λύσουν μια υπόθεση μυστήριο.
Λογισμικό: Access, Word Ικανότητες: βάση δεδομένων, επεξεργασία κειμένου

mummy-junior

TechnoMummy Γίνονται Αιγυπτιολόγοι και προσπαθούν να ανακαλύψουν την ταυτότητα μιας μούμιας.
Λογισμικό: Access, Paint Ικανότητες: βάσεις δεδομένων, γραφικά

quest-junior

TechnoQuest Γίνονται ιπότες και ανατρέχουν σε μεσαιωνικές αναζητήσεις.
Λογισμικό: Word, PowerPoint, Access
Ικανότητες: Επεξεργασία Κειμένου, Πολυμέσα, βάσεις δεδομένων

artist-junior

TechnoQuest Γίνονται ιπότες και ανατρέχουν σε μεσαιωνικές αναζητήσεις.
Λογισμικό: Word, PowerPoint, Access
Ικανότητες: Επεξεργασία Κειμένου, Πολυμέσα, βάσεις δεδομένων

Senior

Για παιδιά 10-12 ετών!

TECHNOBasic I

basic_efuture-seniorΣτην πρώτη ενότητα της χρονιάς, τα παιδιά θα μάθουν να αναγνωρίζουν τις λειτουργίες των μηχανημάτων.

  • θα εξοικειωθούν με την ορολογία του ηλεκτρονικού υπολογιστή,
  • θα γνωριστούν με εργαλεία των Windows προχωρημένου επιπέδου,
  • θα είναι έτοιμοι να φέρουν σε πέρας τις εργασίες που θα αναλάβουν στις επόμενες ενότητες της χρονιάς.

 


TECHNOEzine

ezine_efuture-seniorΣτην ενότητα αυτή οι μαθητές γίνονται δημοσιογράφοι.

  • θα συλλέξουν πληροφορίες από το Internet
  • θα δημιουργήσουν μουσικά άρθρα και θα γράψουν κριτικές για τις τελευταίες ταινίες του κινηματογράφου
  • θα δημιουργήσουν ένα διαδραστικό ηλεκτρονικό περιοδικό με όλα τα τελευταία γεγονότα που απασχολούν τους νέους!

 


TECHNOCEO

efuture_ceo-seniorΣε αυτήν την ενότητα οι μαθητές γίνονται CEO σε μια εταιρεία. Θα δημιουργήσουν μια παρουσίαση για να περιγράψουν την οικονομική επιτυχία της εταιρείας. Στόχος της παρουσίασης είναι να πείσουν πιθανούς πελάτες να επενδύσουν στην εταιρεία. Θα βρουν όνομα στην εταιρεία, τι θα παράγει, θα σχεδιάσουν το λογότυπο της και θα συνοψίσουν την εταιρική δομή χρησιμοποιώντας ένα οργανόγραμμα.

  • Θα χρησιμοποιήσουν το Microsoft Excel για να οργανώσουν όλες τις οικονομικές πληροφορίες σε γραφήματα
  • Έπειτα θα καταγράψουν όλα τα έσοδα, έξοδα και τις πωλήσεις που θα κάνει το κάθε προϊόν.

Στο τέλος, θα συγκεντρώσουν όλες τις πληροφορίες σε μια παρουσίαση χρησιμοποιώντας το Microsoft PowerPoint.


TECHNORobotics

efuture_robotics-seniorΟι μαθητές θα αναπτύξουν δεξιότητες σχετικές με τους υπολογιστές και τη μηχανολογία.

  • θα ακολουθήσουν συγκεκριμένες οδηγίες για συναρμολογήσουν ρομπότ.
  • θα δημιουργήσουν προγράμματα που θα τους δώσουν ζωή, χρησιμοποιώντας ειδικό λογισμικό υψηλής τεχνολογίας!

 

 


TECHNOCommercial

efuture_commercial-seniorΤο παιδιά θα δημιουργήσουν το δικό τους τηλεοπτικό διαφημιστικό σποτ.

  • Θα μάθουν για το marketing και την προώθηση προϊόντων στο καταναλωτικό κοινό.
  • Θα μάθουν να χρησιμοποιούν ψηφιακή κάμερα και να επεξεργάζονται ψηφιακό υλικό στο Windows MovieMaker.

 


TECHNOJourney

efuture_journey-seniorΟι μαθητές σε αυτή την ενότητα ταξιδεύουν στον κόσμο του διαδικτύου! Έχοντας το διαβατήριο στο χέρι ταξιδεύουν σε:

  • ηλεκτρονικές βιβλιοθήκες
  • ηλεκτρονικά ταχυδρομεία
  • ηλεκτρονικούς παιδότοπους

Σε κάθε προορισμό λαμβάνουν μια σφραγίδα στο διαβατήριό τους όπου τους επιτρέπεται να εξερευνήσουν αυτές τις ιστοσελίδες. Σε αυτή την online περιπέτεια ανακαλύπτουν τον θαυμαστό κόσμο του διαδικτύου και μαθαίνουν πώς να είναι υπεύθυνοι ψηφιακοί πολίτες!


TECHNOFuture

efuture_future-seniorΣε αυτή την ενότητα οι μαθητές γράφουν μια ιστορία «Επέλεξε τη δική σου περιπέτεια». Παράγουν μια διαδραστική ιστορία επιστημονικής φαντασίας ή ιστορία με διάφορα «γεγονότα» χρησιμοποιώντας το Microsoft PowerPoint.

  • Θα χρησιμοποιήσουν διάφορες διατάξεις διαφανειών για να απεικονίσουν την καθημερινή ζωή ενός φουτουριστικού εφήβου
  • Θα χρησιμοποιήσουν τα κουμπιά ενεργειών για να δημιουργήσουν μια μοναδική διάδραση στην ιστορία τους, ανάλογα με τις επιλογές του αναγνώστη.

Τέλος, οι μαθητές θα σκεφτούν διάφορους φανταστικούς τρόπους για το πώς οι αναδυόμενες και φουτουριστικές τεχνολογίες μπορούν να βελτιώσουν το πώς ζουν οι άνθρωποι, μαθαίνουν, εργάζονται, παίζουν, επικοινωνούν και ταξιδεύουν.


CERTIFIED COMPUTER USER

efuture_acta_ccu-seniorΤο πιστοποιητικό CCU πιστοποιεί τις βασικές γνώσεις και δεξιότητες που πρέπει να έχει κάποιος προκειμένου να χρησιμοποιεί τον υπολογιστή και τις εφαρμογές Microsoft Office 2010. Οι μαθητές θα εμβαθύνουν στη χρήση των εφαρμογών:

  • Επεξεργασία Κειμένου – Word
  • Υπολογιστικά Φύλλα – Excel
  • Παρουσιάσεις – PowerPoint

Τα παιδιά θα προετοιμαστούν με στόχο την εξέταση Certified Computer User- CCU.

Teen

Για παιδιά 13-14 ετών!

Microsoft Word 2013

efuture_word_2013Σε αυτή την ενότητα οι μαθητές θα μάθουν απλές και σύνθετες τεχνικές επεξεργασίας κειμένου με το Word 2013:

  • θα δημιουργήσουν στυλ μορφοποίησης,
  • θα δημιουργήσουν ευρετήρια και πίνακες περιεχομένων,
  • θα μάθουν να χρησιμοποιούν την προστασία των εγγράφων,
  • θα γνωρίσουν τη συγχώνευση αλληλογραφίας,
  • θα χρησιμοποιήσουν παραγωγικά πολλές ακόμα ιδιότητες του πιο διαδεδομένου προγράμματος επεξεργασίας κειμένου.

Μετά το τέλος των μαθημάτων οι μαθητές θα προετοιμαστούν και θα δώσουν εξετάσεις στις παραπάνω εφαρμογές με σκοπό την απόκτηση του Microsoft Office Specialist!


Microsoft Excel 2013

efuture_excel_2013Οι μαθητές θα μάθουν να χρησιμοποιούν το πιο διαδεδομένο πρόγραμμα διαχείρισης Λογιστικών Φύλλων το Excel 2013.

Συγκεκριμένα θα μάθουν:

  • Να δημιουργούν πίνακες στοιχείων και να τα συσχετίζουν.
  • Να δημιουργούν βάσεις δεδομένων.
  • Να χρησιμοποιούν απλές και σύνθετες συναρτήσεις.
  • Kαι πολλές ακόμη ιδιότητες του προγράμματος που διευκολύνουν τον τρόπο με το οποίο γίνονται εργασίες σχετικές με τα μαθηματικά, τη λογιστική ή την στατιστική.

Μετά το τέλος των μαθημάτων οι μαθητές θα προετοιμαστούν και θα δώσουν εξετάσεις στις παραπάνω εφαρμογές με σκοπό την απόκτηση του Microsoft Office Specialist!


Microsoft PowerPoint 2013

efuture_powerpoint_2013Στην ενότητα αυτή οι μαθητές θα γνωρίσουν το πρόγραμμα PowerPoint 2013 :

  • Θα δημιουργήσουν μία δικιά τους παρουσίαση.
  • Θα προσαρμόσουν την διάταξη, τη σειρά και την εμφάνιση των διαφανειών.
  • Θα προσθέσουν πίνακες, γραφήματα και διαγράμματαστην παρουσίαση.
  • Θα ετοιμάσουν την παρουσίαση τους για προβολή στον Παγκόσμιο Ιστό.

Μετά το τέλος των μαθημάτων οι μαθητές θα προετοιμαστούν και θα δώσουν εξετάσεις στις παραπάνω εφαρμογές με σκοπό την απόκτηση του Microsoft Office Specialist!


Microsoft Outlook 2013

efuture_outlook_2013Τα παιδιά θα μάθουν να διαχειρίζονται πληροφορίες που βοηθούν στην οργάνωση των εργασιών και των υποχρεώσεών τους με το Outlook 2013. Πιο συγκεκριμένα, θα μάθουν:

  • να διαχειρίζονται διάφορες προσωπικές πληροφορίες,
  • να στέλνουν και να παραλαμβάνουν την ηλεκτρονική αλληλογραφία τους,
  • να ρυθμίζουν τα ραντεβού και γενικότερα διάφορες υποχρεώσεις τους,
  • να κρατούν σημειώσεις για τις εργασίες που έχουν αναλάβει και την εξέλιξή τους,
  • να οργανώνουν όλες τις σημαντικές πληροφορίες τους από ένα και μόνο πρόγραμμα.

Όλα αυτά θα τα επιτύχουν δουλεύοντας μεμονωμένα ή σε δίκτυο, προκειμένου να διαμοιράζονται πληροφορίες.

Μετά το τέλος των μαθημάτων οι μαθητές θα προετοιμαστούν και θα δώσουν εξετάσεις στις παραπάνω εφαρμογές με σκοπό την απόκτηση του Microsoft Office Specialist!

Expert

Για παιδιά 15-17 ετών!

Adobe Photoshop CS6

efuture_photoshop_cs6Τα παιδιά θα μάθουν να χειρίζονται το πιο διαδεδομένο πρόγραμμα επεξεργασίας εικόνων.

Συγκεκριμένα:

  • Θα γνωρίσουν το περιβάλλον του Adobe Photoshop CS6.
  • Θα μάθουν να ρετουσάρουν φωτογραφίες, να κάνουν κολλάζ και να εφαρμόζουν φίλτρα και σπέσιαλ εφέ.
  • Θα αποκτήσουν τη δυνατότητα να δημοσιεύουν φωτογραφίες στο Διαδίκτυο.
  • Θα μάθουν βασικές αρχές Γραφιστικής.

Μετά το τέλος των μαθημάτων οι μαθητές θα προετοιμαστούν και θα δώσουν εξετάσεις στις παραπάνω εφαρμογές με σκοπό την απόκτηση της πιστοποίησης Adobe Photoshop CS6!


Joomla Specialist

joomlaΟι μαθητές θα γνωρίσουν το περιβάλλον του Joomla. To Joomla είναι ένα on-line σύστημα διαχείρισης περιεχομένου (CMS) που σας επιτρέπει να δημιουργήσετε Web sites.

Συγκεκριμένα θα μάθουν:

  • Γενικές αρχές σχεδίασης με Joomla
  • Εγκατάσταση του Joomla
  • Στοιχεία του Περιβάλλοντος εργασίας
  • Επεξεργασία και διαχείριση Άρθρων
  • Δημιουργία και επεξεργασία πινάκων
  • Διαχείριση Πρώτης Σελίδας
  • Δικαιώματα χρηστών
  • Ρυθμίσεις Ασφαλείας
  • Δημιουργία Μενού
  • Επεκτάσεις
  • Ενθέματα
  • Εφαρμογές
  • Διαχείριση προτύπων
  • Διαχείριση πολυμέσων
  • Διαχείριση Διαφημίσεων
  • Διαχείριση επαφών
  • Διαχείριση αλληλογραφίας
  • Μετά το τέλος των μαθημάτων οι μαθητές θα προετοιμαστούν και θα δώσουν εξετάσεις στις παραπάνω εφαρμογές με σκοπό την απόκτηση της πιστοποίησης Joomla Specialist της Infotest!

H πιστοποίηση Certified Joοmla Specialist αποδεικνύει ότι ο κάτοχός της είναι σε θέση να εγκαταστήσει, να παραμετροποιήσει και να διαχειριστεί ένα Web Site χρησιμοποιώντας το Joomla.