Camp (Εκπαιδευτικές ενότητες)

ROBOTICS

efutureRobotics

Στην ενότητα αυτή οι μαθητές θα αναπτύξουν δεξιότητες σχετικές με τους υπολογιστές και τη μηχανολογία. Αρχικά, θα εξοικειωθούν με βασικές έννοιες προγραμματισμού χρησιμοποιώντας το Scratch. Θα χρησιμοποιήσουν τα lego για να κατασκευάσουν ρομπότ και το λογισμικό Lego Mind­storms NXT για να τα προγραμματίσουν. 

HARDWARE

EFUTUREHARDWARE

Οι μαθητές από 14 και άνω:

  • Επιλέγουν τα κατάλληλα εξαρτήματα για τη συναρμολόγηση ενός υπολογιστή.
  • Αποσυναρμολογούν και να συναρμολογούν έναν υπολογιστή.
  • Επιλύουν βασικές βλάβες που παρουσιάζονται συχνά σε Η/Υ.
  • Εγκαθιστούν λειτουργικό σύστημα Windows.
  • Χειρίζονται τα προγράμματα συντήρησης των Windows.
  • Ρυθμίζουν τον υπολογιστή έτσι ώστε να μπορεί να συνδεθεί στο Internet.
PHOTOSHOP

EFUTURE_PHOTOSHOP

  • Οι μαθητές από 12 ετών και άνω, θα δημιουργήσουν ένα ψηφιακό λεύκωμα.
  • Θα μάθουν πώς μπορούν να χρησιμοποιήσουν μια ψηφιακή φωτογραφική μηχανή για να κάνουν λήψη φωτογραφιών υψηλής ποιότητας.
  • Αμέσως μετά τη δημιουργία μιας βιβλιοθήκης εικόνων, οι μαθητές θα χρησιμοποιήσουν το πρόγραμμα Photoshop CS6 για να μετασχηματίσουν τις εικόνες σε σελίδες ενός λευκώματος.
ZOO

EFUTUE_ZOO

Σε αυτή την ενότητα οι μαθητές θα μάθουν για τις συνήθειες και τα χαρακτηριστικά των ζώων που ζουν σε ένα Ζωολογικό Κήπο.

Με την βοήθεια του προγράμματος Microsoft PowerPoint θα μάθουν να μεγαλώνουν, να μικραίνουν και να στοιχίζουν αντικείμενα σε μία διαφάνεια, να διαγράφουν και να μεταβαίνουν σε Προβολή Παρουσίασης.

Σε πολλές από τις δραστηριότητες θα χρησιμοποιήσουν το πρόγραμμα KidPix Deluxe 4, ένα πρόγραμμα ειδικά μελετημένο για παιδιά αυτής της ηλικίας.

CELEBRITY

EFUTURE_CELEBRITY

Σε αυτή την ενότητα οι μαθητές θα δημιουργήσουν ένα άρθρο για το ηλεκτρονικό περιοδικό Techno-Star.

Θα επιλέξουν ένα διάσημο πρόσωπο και θα αναζητήσουν πληροφορίες και φωτογραφίες στο διαδίκτυο με τη βοήθεια του προγράμματος Internet Explorer.

Στη συνέχεια θα επεξεργαστούν και θα μορφοποιήσουν τα στοιχεία στο πρόγραμμα παρουσιάσεων Microsoft PowerPoint.

Με το πρόγραμμα FaceMorpherLite η νέα εμφάνιση του διάσημου προσώπου θα δείχνει μοναδική.

KNIGHT

EFUTURE_KNIGHT

Στην ενότητα αυτή οι μαθητές θα ζήσουν την περιπέτεια διάσωσης ενός βασιλείου.

Με την βοήθεια του προγράμματος Microsoft Word θα ετοιμάσουν τα κράνη και τις ασπίδες τους.

Έπειτα θα χρησιμοποιήσουν το πρόγραμμα Microsoft Access για να ταξιδέψουν στο δάσος και να λύσουν τους γρίφους.

Μόλις συγκεντρώσουν ότι χρειάζονται θα τα δώσουν στο μάγο με αντάλλαγμα το κλειδί του κάστρου.

Η γενναιότητα τους θα τους χρίσει ιππότες!

PHOTOS

EFUTURE_PHOTOS

Στην ενότητα αυτή οι μαθητές θα γίνουν καλλιτέχνες. Θα χρησιμοποιήσουν το πρόγραμμα PhotoFiltre για να κάνουν ψηφιακή επεξεργασία φωτογραφίας και να δημιουργήσουν καλλιτεχνικά αριστουργήματα.

Θα γνωρίσουν έργα του Andy Warhol, του Robert Indiana και του Jasper Johns. Θα εμπνευστούν από αυτούς τους διάσημους καλλιτέχνες για να μεταμορφώσουν τις ψηφιακές φωτογραφίες τους σε αφίσες, μεταξοτυπίες και διαφημίσεις.

WONDERLAND

EFUTURE_WONDERLAND

Στην ενότητα αυτή οι μαθητές γίνονται μάνατζερ ενός πάρκου αναψυχής. Για να παρακινήσουν τους πελάτες να επισκεφτούν το πάρκο, θα χρησιμοποιήσουν αρκετές από τις εφαρμογές του Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Publisher, Access). Οι μαθητές θα ολοκληρώσουν πολλές δραστηριότητες σε 5 εφαρμογές του ΜsOffice γεγονός όπου θα τους εξοικειώσει ακόμη περισσότερο με την τεχνολογία.